sty 22 2004 AVON
Komentarze: 6

Nio i teraz dopiero zaczne sie rozpisywac na temat kosmetykow bo wpadlam w prawdziwy nalog :(( I teraz dopiero bede sie pozbywac kasy :)) Nio ale mniejsza o to ... postanowilam ze zrobie zakupy w AVON ie Jako pierwsze zamowilam sobie krem jakis taki byl w promocji to sobie nio cio 5 zyli mi nie bylo szkoda a kremu potrzebowalam ale beznadziejny jest :((

Nio kupilam sobie jeszcze pilniczek do paznokci nio bo tez mi byl potrzebny a tak sie stalo ze byl bardzo fajniutki w serduszka nio i sie oprzec nie moglam za niego tez niewiele dalam:

Nio i jakby tio bylo jabym na tym skonczyla. Jeszcze sobie zamowilam balsam do ciala na noc ulatwiajcy zasypianie za jakies 13 zyli.Nio musze przyznac ze nie jest taki najgorszy :))

Jeszcze coś na bal renesansowy ... szminka przydałaby mi sie szminka i tio nie byle jaka bo z Colour Trend :)) Wzielam sobie jasno rozowa ale nie wiem do czego mi bedzie pasowala :((

 

Nio i zeby dopelnic to wszystko co wyzej trzeba by kupic jeszcze korektor do twarzy. Nio nie wiem moj sie zlamal odrazu po tym jak go kupilam wiec nie oceniam go za dobrze :((

 

Nio i narazie to wszystko nie kupilam za duzo rzeczy ale obiecalam ze na tym blogu bede pisac o kosmetykach wiec spelaniam to co powiedzialam. :)) 

gadzety : :
Ol@
09 lutego 2004, 02:36
Dobra juz dobra!
Malina
31 stycznia 2004, 13:41
Dodaj mnie do linkow!
Malina
27 stycznia 2004, 19:24
A tak a propo tego balsamu ulatwiajacego zasypianie to o n jest taki dobty bo co ci sie sni takiego ze jesy dobr, hę?
Malina
27 stycznia 2004, 19:23
Zapomnielas wspomniec, ze to fzieki mnie masz te kosmetyki
alucia
25 stycznia 2004, 22:05
Korektor jest naprawde dobry.Tez zamowilam sobie go niedawno.Z Avon-u fajny jest takze błyszczyk w szufladce.Myslalam,ze bedzie lepszy,ale nie jest najgorszy. :) wielkie pozdr.
1000k.
23 stycznia 2004, 20:29
Spoko, nie boj sie o szminke.Ma super kolorek, juz go sobie wyobrazam. Dokup jeszcze tylko lakier w takim samym kolorze i do czarnych ciuchow bedzie jak znalazł. Pozdrawiam.

Dodaj nowy komentarz