Archiwum - kwietnia 2004

Jak ja tu dawno nie byłam ... Komentarze (2)
04. kwietnia 2004 15:51:00
linkologia.pl spis.pl

Uff jak ja tu dawno nie bylam ... chyba jakies 2 miechy albo i wiecej ... wogole slyszlam ze sie na blogi.pl wszystko pozmienialo ... ze teraz za bloga trzeba placic itp. pierdoly i wiecie co ciesze sie  nawet ze tak sie stalo ... teraz jezeli ten blog mi sie znudzi to oddam go komus kto nie bedzie mogl lub nie bedzie chcial wysylac drogih smsów. Takie jest niestety zycie teraz za wszystko sie placi ... ciekawa jestem tylko kiedy onet bedzie za pieniadze :( to bylby juz szczyt szczytów ale puki co na pieniadze sa narazie tylko serwisy erotyczne :P:P:P a co u mnie przez ostatnie 2 miechy nic si wlasciwie nie wydarzylo ... oprocz tego ze zgubilam komorke ... ktora z kolei znalazlam po 7 dniach u kolezanki :P:P a juz marzylam o nowej z kolorowym wyswietlaczem ... ah a tu dupa ale zyjmy dalej ... ide popatrzec co u was :P:P

gadzety : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012